2010-05-18
 17:09:03

Zombie! What a bitch!

Boka tid till en makeup artist.

Gå till en maskerad affär.

Skriva en hel uppsats på en dag.

Skriva om en aktuell fråga.

Njuta och kolla lite på OC.

Oueelishäääshcuömdn, Jag kommer vara en stor zombie idag. Sluta tio i ett och det har varit mycke hinder för det jag igentligen ska göra idag. Bland annat ska jag boka tid till en makeup artist till Skolbalen eller enligt lärarna skolavslutningsfest. Gå till en maskerad affär för att temat på balen är att man ska bära en mask. Funderar på en i röd eller guld.
En uppsats som jag inte har börjat med ska lämnas in imorgon, hoppas jag hinner annars lämnar jag in den senare. En annan skolsak är att skriva om en aktuellfråga inom Isalm.
Om mina ögon inte blöder för mycket för att jag har suttit framför datorn för mycket så ska jag njuta av sommaren och kolla på OC.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: