2010-05-14
 23:42:27

Taping one, two, three

Usch, tror jag börjar bli sjuk. Ont i halsen, ont i huvudet och mår illa ibland. Hoppas inte det är migrän på gång. Måste bli frisk. Det ska ju bli varmt imorgon, upp mot 25 grader. Gissa hur mycket jag kommer göra imorgon. En sak jag ska göra är att åka till H&M. Det är ett måste.
Ska filma lite till imorgon och hoppas, HOPPAS att inte hunden luffsen inte ska förstöra lika mycket som har gjorde idag. Luffsen kan inte vara ensam, om jag och mina kusiner springer någonstans så ska han springa efter. Typist hund valp grej. Vi gick till en äng som vi kallar för hemliga ängen. Där skulle vi filma en sak. Varje gång vi skulle filma så kommer han med en stor jäklans pinne i munnen och lägger sig precis där vi ska filma. En annan sak var att när vi filmade en annan sak så hör man högt att min kisse pratar och vill ut. Djur ska alltid förstöra, på ett gulligt sätt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: