2010-05-11
 22:29:59

Gitarr soul sister

Vore det inte underbart på sommaren om man sitter ute på tomten eller varför inte på stranden och spelar gitarr. Kollade lite på spotifys top list. På första plats var såklart train med hey, soul sister. Har alltid haft något emot den låten, men sanningen är att jag aldrig har hört den. Eller jo bara i början men jag har inte gillat den låten. Om den är på radion sätter jag högsta volym på ipoden.
När jag kom hem från skolan så gav jag den en chans att imponera på mig. låten är verkligen en underbar låt.
vill nu skaffa en gitarr och lära mig den låten på gitarr som jag kan spela på stranden efter att jag nyss har varit och badat. Det är en sommarplåga och då är det klart att man vill lära sig den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: