2010-05-12
 11:37:18

Few days forwards

Ni vet ju hur det gick förr förra veckan när jag var uppe på mitt landställe i helgen. Datorn fanns inte i mitt huvud där. Undrar hur det kommer gå de här 5 dagarna om jag kommer glömma bort datorn igen. Jag ska försöka mitt bästa och blogga iallafall på morgonen och på kvällen.
Vad ska ni göra när ni är lediga?
Min dag hittils har sugit. Jag missade hälsodagen idag, jajamensan jag råkade komma ungefär en kvart sent och då var alla borta. Lite glad var man ju att inte få några ben brutna. Killarna skulle säkert vara så hårdhänta på fotbollen mot oss tjejer som helst vill ta det lite lungt. Senare kanske jag kan gå ut på stan.
Men usch har ätit för många kolakakor att det börjar brännas på tungan av sockret.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: