2010-03-03
 15:14:13

Vad tycker ni om namnet?

Jag skrev förut att jag ville byta namn till isabella men nu har jag ett ännu bättre namn. Jag tycker namnet är så coolt och annorlunda. Och det är så jag vill vara, annorlunda. Inte vara som dem andra. Ni vet...namnet är nytt, ungdomligt, inte så svenskt och annorlunda. Jag lovar att ingen heter så i Sverige och då kommer ingen heta så i gymnasiet. Är ni beredd att höra namnet? okej... Sookie och efternamnet silver, sookie silver!.
Är inte det namnet så coolt?. kom på det namnet när jag inte kunde sova inatt och då kom bara namnet upp. Precis som jobbet jag börja tänka på som jag fick från Desperate housewives. Vem kunde ana att man kan komma på så mycket genom att inte kunna sova?


Snälla gud, ge mig a lá sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: