2010-03-12
 21:47:56

så mycket skit man kan ha i väskan

  • en rubiks kub
  • tre mobiler
  • 2 böcker
  • plast mapp med ton av betygkriterier
  • body butter
  • 13 lös papper
  • 2 block
  • 4 läroböcker
  • 3 räcknehäften
  • en ask med bettskenan i.
  • en kalender

Allt det där i den lilla väskan som ni ser där. Plus att jag en gång i veckan ska pressa in idrotts kläder, ibland två gånger i veckan. Vi har en idrotts lektion som är varannan vecka.
Jag har fortfarande ont i axeln efter att jag har burit runt allt det där hela dagen i skolan. Inte bra eller kul att tappa bort sin skåpnyckel. Dessutom har jag tappat bort mit ritning jag gjorde på klänningen jag ska sy. Life sucks right now.
Ser ni att jag har löst rubiks kuben? Eller med hjälp av personer av klassen. aja nu måste jag rita om klänningen annars glömmer jag det.
Glöm inte att det är st patrick´s day på onsdag också... skriv in det i eran kalender.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: