2010-03-12
 21:31:56

Morgondagens planer

Eftersom jag inte har gjort något speciellt idag så tänkte jag skriva om vad jag ska göra imorgon.

Kommer vakna klockan 10 så jag har två timmer på mig att kolla lite på O.C, duscha och tvätta om det behövs, Äta och sen ska jag klockan 12 gå ut och Shoppa lite om jag hittar något. Klockan 14.00 är den senaste tiden att hämta ut bio biljetterna. Så då tänkte jag gå och shopppa lite på glitter som är typ barn affär men måste lämna tillbaka ett armband, bikbok, topshop, hm och weekday. Behöver verkligen samets leggings och en lång vit stickad tröja... so kenza style. Denna gång visar jag vad jag har köpt. Filmen börjar ju 3 så då kommer jag hem runt halv 6 så ska jag skriva ett inlägg med bilder.
Ska även kolla på melodifestivalen, varför jag kollar på det har jag ingen anning om men jag har lixom kollat på det sedan jag var nyfödd(?). Finns inga bra låtar heller så vem hejar ni på? Själv hejar jag på Erik Saade. Han har typ den bästa låten av alla dom som är med. Hur långt tror ni vi kommer om Pernilla Wahlgren vinner? en 40 åring i kort,kort,kort glitter guld klänning? sjunger som en åsna gör hon oxå, låten suger balle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: