2010-03-30
 15:23:59

Min skoldans outfit... too much?


Lila klänning med spetsrygg - grinatricot, slarvig fläta, vinröda converse - nilson, svarta leggings - ginatricot och så har jag satt på ett lårsmycke - vilket kommer vara till salu snart. min fråga till er är om det ser ut att vara för mycket. Ska jag ha mitt handsmycke istället?

Jag prövade den andra klänningen som jag igentligen skulle ha... Jesus... Man såg allt jag hade under. Fan vad jag fick panik när dansen är imorgon och hela dagen idag och de timmarna jag får imorgon ska jag plugga. Dvs att jag inte skulle ha tid att köpa en annan klänning. Tur när jag kollade i min garderob att jag hittade denna klänning som inte har blivit använd sedan dinosauriernas tid.

Ska använda en svart BH.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: