2010-03-16
 17:06:43

Låt den rätte komma in

Snacka om att jag inte har varit på plugg humör idag eller hela veckan. Har verkligen inte orkat men mot min vilja så ska jag läsa 85 sidor idag till imorgon, räkna lite matte för jag vill plugga lite till nationella proven jag har nästa vecka och göra klart SO. Men jag känner mig peppad när jag tänker "jag ska komma in i nacka gymnasium" men eftersom jag inte nåt poängen än så måste jag fixa det på något sätt. Det gör jag genom att plugga till prov, vara aktiv på lektionerna, göra läxor och snacka på lektionen. Önska mig lycka till!
påtal om nationella proven, hur gick det för er som gjorde nationella proven? För mig gick det ganska bra på läsförståelse men det blev lite spårat på hör när dem snackar så snabbt och på typ brittiska som jag fatta nada av. Nu ska jag äta mig full av naturgodis och lyssnan på låt den rätte komma in. en rätt bra bok men lite annorlunda från vad jag brukar läsa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: