2010-03-23
 18:26:18

i´m back bitchees

Orkar inte med att har en onödig bloggpause. Vad har hänt under de dagarna jag har varit borta och vad har ni missat?

I lördags åkte jag till skärholmen för att gå på deras stora centrum, kom hem med nothing... väldigt deprimerande.
 
Har blivit kompis med Adriana igen.

Fått en ny matkompis på hemkunskapen. Äntligen
 
Har varit i fredags på ett Dyslexi möte

Fått mitt första MVG i torsdags.

Skriva förslag på namn till hemsidan jag ska göra.

beställt en ring från chicy.se
Two-Finger Ring

Designat några handsmycken

Bestämt vilken tavla jag ska ha i mitt rum.

Fått reda på att skoldansen är nästa vecka. suck

Köpa tavlan på Lördag

Gå på skoldansen

Lyckats lösa Rubiks kuben på 3 minuter och 10 sekunder.

Skriva ett inlägg/videoinlägg om hur ni kan lösa kuben.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: