2010-03-15
 16:48:08

Frida Gustavsson

O-M-G, min syrra känner den fjärde mest efterfrågade modell i världen. Det är inte rätt, det är ju jag som ska vara den fjärde mest efterfrågade modell eller rättare dagst den första mest efterfrågade modell i världen. Nu blir man lite avundsjuk och lite besviken på sig själv att man inte tog hand om sin hy i rätt tid. Varför är man avundsjuk? Men herregud vad är det för fråga, hon gick 70 modevisningar förra året för de allra finase modehusen från milano till new york dessutom är hon bara 16 år, ett år äldre än mig. ni kanske har sett henne i tidningen Solo. den som är ute i butiken nu med leighton meester på framsidan. Precis sidan efter gör hon reklam för vagabond. Hon kanske blir den nästa gisele bundchen. Hon har  slagit igen så bra. Frida är sveriges nya it-modell vilket jag vill vara!
De 70 visningarna hon gick gick hon för bland annat dolce gabbana, Marc Jacobs, Calvin Klein, Christopher Kane, Ralph Lauren och Jonathan Saunders. så grymt coolt
Jag lovar att jag kommer ta hennes plats :P
det luktar avundsjuka här...

FridaGustavsson5.jpg image by lovemorelive
Först var det miranda kerr men nu är det Frida gustavsson som är min nya förebild.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: