2010-03-12
 14:34:18

film audition

Idag var det film audition i min skola för filmen kronjuveler (?), det håller säkert fortfarande på. Ångrar faktist att jag inte gick ditt. Innan jag ville bli modell så var min dröm att gifta mig med Leonardo dicaprio och bli skådespelerska, det vill jag iförsig fortfarande bli så jag ångrar verkligen att jag inte gick dit. Så avundsjuk på de andra som är där inne och möter... vilka är det de möter regissören? manusförfattaren? iallafall är så avundsjuk på de andra som är där inne och möter personer från filmen. Tänk om jag hade fått roller, jag vet att jag skulle rocka hela audition med mina skådespeleri talanger och min personlighet.
Kanske det är så att jag ska bli skådespelerska istället? Vad skulle ni vilja bli modell eller skådespelerska/skådespelare?. Eller ska jag vara båda. Jag säger båda. Lala!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: