2010-03-30
 20:53:59

Det här visste ni inte om mig.

  • Jag fick IG i svenska för 1 och ett halv år sedan.
  • Varje måndag dansar jag afrikansk dans.
  • Lyssnar på Glee låtar hela tiden och ibland kan jag sjunga med.
  • Jag hatar Foki, hon irriterar mig på något sätt.
  • Väger 50 kg
  • Beroende av handkräm. Måste ha varje morgon, varje gång jag kommer hem från skolan, varje kväll.
  • Jag har haft min mobil i nästan 3 år och har aldrig laddat över bilderna till datorn. Vet fortfarande inte hur man gör.
  • Jag älskar Jurassic park filmerna men ändå så tycker jag att dem är sjukt tråkiga och för mycket datorgjorda.
  • Jag hatar små dagisbarn som alltid ska vara ivägen. När man har bråttom så går det dagisbarn framför en som inte flyttar på sig, usch hatar dem
  • Jag har inte borstat håret på två månader.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: