2010-03-09
 10:08:45

bloggbok

Har håltimme på språket och direkt efter har vi lunch så jag passade på att gå hem, vad ska man göra i skolan lixom?.

påvägen hem funderade jag på vad jag skulle skriva för inlägg. Jag kom på ett grymt bra inlägg i helgen, men nu så har jag glömt bort det. Så då kom jag på att jag kan skriva upp det i min twilightbok även kallad som min bloggbok. I den har jag tidigare skrivit ner idéer som till exempel vad vi kan göra när min mamma fyller 50, skriver oxå ner lite tankar och massa sånt ointressant som man inte kan skriva i en blogg men som man även vill ha ner skrivet.

Jag har kommit på ett par inlägg som jag kommer skriva när jag kommer tillbaka från skolan.



ciao ladies.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: