2010-03-16
 21:29:54

blogg pause

Sorry guys. Ska ta en blogg pause men jag lovar att jag kommer tillbaka och då får ni lova mig att ni kommer tillbaka. Har brist på fantasi när det gäller blogg inlägg så jag kommer tillbaka när jag har ett par dussin inlägg nerskrivna i min bloggbok. Eller så kanske jag kommer tillbaka på påsklovet, då jag och min syrra kanske kan starta en hemsida och sälja *******. Har så mycket plugg nu att jag inte hinner blogga. Förstår inte hur de andra gör det. Men jag kommer tillbaka kanske på påsklovet. så kom tillbaka då.

ps. Låt den rätte komma in boken är jättebra ni borde läsa den. Lite seg i början men i mitten är man helt fast då man vet alla personer och så. Det är lite förvirrande i början med vem alla personer är men man lär sig. ska kolla på filmen i helgen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: