2010-01-02
 15:39:39

World class

Träning, precis det jag behöver och då menar jag det verkligen. har tidigare tränat friidrott i 5 år. men slutade med det för 2 och 6 månader. sen dess har jag inte tränat något. Det ska verkligen bli spännande!. Det första jag ska göra är att springa på löppbandet. om jag nu får det, jag är bara 15. men om jag kan så ska jag. Annars vet jag inte. Magen ska jag göra när jag är hemma. 30 sit ups varje kväll, vill verkligen ha den snygga magen som ser tränad ut och så börjar jag med 10 armhävningar. Har inte muskler på armarna, bara jättesmå muskler. Här ska det bildas muskler. ett av mina nyårs löften.
  


Nora Fazel
PUBLICERAT: 2010-01-02, 16:12:32 | URL: http://noraafazel.blogg.se/

Är det du på din header? :o

Ha en bra dag!

Peace and love


Anna
PUBLICERAT: 2010-01-02, 16:33:13 | URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Det är ingen vits att träna magen varje dag, den behöver vila. Gå och prata med någon instruktör på gymmet så får du se.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: