2010-01-31
 18:30:26

Visste att det skulle bli något fel!

Jag visste det!. Varför skall all otur hända mig?
först hade jag stukat fingret rejält i fredags, dagen innan vi skulle åka båt. skit kul. Sen så skrev jag värsta långa inlägget som inte ville publiceras om hela båtresan. Man såg bara rubriken inte själva inlägget. Så jag kopierade hela texten och radera inlägget och provade på nytt igen. Jag kopierade in texten och kopierade igen en liten bit text som skulle vara rubrik. Men det fungerade inte heller så jag raderade inlägget igen för att prova igen. När jag skulle prova och kopiera in igen tror ni att hela texten kom med? Nej, det ända som blev kopierat var rubriken. Jag är så dum ibland, hela texten som jag skrev som tog tid att skriva är BORTA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: