2010-01-12
 22:17:40

Så här sminkar jag mig

Nej sanningen är att jag inte sminkar mig har inte sminkat mig sen ungefär 2 år tillbaka. Eller okej jag använda en gång i sommras men det var så att vi var på en båt och vem sminkar sig inte när man är på en båt. jo det har hänt en gång men det var inte samma sak, den gången jag sminkade var på en Stor jävla båt. Det var definitivt inte den andra som jag åkte med för ett år sen som jag ska åka med i år igen om två veckor. Då det kommer vara indiana jones/western tema. Förra året var det pirates of the caribbean. har pluggat jätte mycke om indiana jones för det kommer säker som det var förut en tips promenad, jippi. Först tänkte jag vara mutt Williams eller rättare sagt henery jones den tredje. Men sen börjar jag tänka på att det inte är så mycke western. Det kommer bli
jeans
cowboy hatt
jeans
väst
converse, my precious
tänker oxå locka håret så jag får kork skruvar.


mutt williams



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: