2010-01-14
 16:15:35

jag dissar (med vänner)

  • Vänner som vill ha uppmärksamhet. Hon kommer till skolan och skryter om vad som hände henne på stan med att en kille kommer och snackar med henne. Jag tänker vem bryr sig. Hon kommer till skolan med en kompis och sin kille, innan lektionen ska börja och alla kommer står hon och kramar honom och strular. jag tänker LOL.
  • Vänner som kommer till en bara för att hennes enda nära vän inte är där. Hon kommer till mig och 3 andra som är ett gäng och börja snacka som om hon var en i gänget.
  • Vänner som man litar på som var ett misstag. en tjej lånade ut sina hem nycklar till henne och sa du kan ta med 1 eller 2 vänner hos mig medans jag är borta men inga fester. när hon är tillbaka till sin lägenhet ser tjejen att hon har haft en fest och tömt hela hennes föräldrars sprit skåp och ställt tillbaka flaskorna tomma och det låg chips i hela lägenheten + att hennes jacka blev stulen.
  • Vänner som snackar skit om andra. Hon hänger med olika personer då och då (när inte hennes närmaste vän är där) och snackar skit om varenda jäkel i hela klassen. om hon är med mig snackar om skit om alla dem andra i klassen om hon är med en annan snackar hon om både mig och hela klassen.


Allt detta har hänt och händer med en i min klass som jag håller på att bli galen på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: