2010-01-21
 15:42:34

George Clooney stödjer Haiti

George clooney visar på MTV sin stödgala för Haiti, hope for haiti heter den. Han har organiserat galan så den 23 januari klockan 20.00 på MTV visar dem Galan som sänds i Los angeles. Att någon med sånt stort hjärta trodde jag inte fanns, George Clooney är en HERO!. För att locka er att kolla på den galan så ska jag meddela att det är många sexiga kändisar som tar emot samtalen om jag har fattat det rätt. De kändisar som tar emot samtalen är twilight hunken Robert Pattinson, Brad Pitt, Sandra Bullock, Bono, Collin Farell, Justin Timberlake, Courtney Cox, Alicia Keys, Bruce springsteen och Christina Augilera.

Synd att inte Taylor Lautner eller Shia Labeouf är med för då skulle jag ringa hela tiden tills jag kom till dem, hehe, Men Robert pattinson är inte så dålig heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: