2010-01-08
 17:22:09

filmkväll

Jag kommer ha min egna lilla filmkväll idag. Först ska jag duscha och tvätta håret efter maten. sen ska jag ha det mysigt...själv. Man måste ju ha det mysigt på sista dagen på jullovet. lördag och söndag är ju bara två helgdagar. Jag myser med 3 filmer. temat på filmerna ska vara taylor lautner. jag har totalt tre filmer med han och det är självklart twilight, the adventure of sharkboy and lavagirl och fullt hus igen. Det är så kul att kolla på gamla filmer och se hur mycke de har förendrats på utséendet genom tiden.


Taylor i the adventure of sharkboy and lavagirl han är kanske 12-13år.

han i fullt hus igen. han var ungefär 12-13 där oxå.

twilight, hehe. vad var han, 16?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: