2010-01-04
 21:54:46

144

Har räknat ut att det är 144 dagar kvar tills vi åker till det varma landet. Har kollat lite på kenzas blogg och man blir så sugen att åka iväg nu! längtar faktist lite. annars vad har hänt just idag? låt se...jah, vaknade klockan 9.00 av att mina kusiner. Sen har det varit en chill dag med dem tills jag åkte hem. Mer? jo, det var första dagen på gymmet. och vad gjorde jag då? inte så mycket det var en person som gick runt och visade några av marskinerna, efter det gick jag bara på löpbandet. gick sammanlangt 4.09 km. Bra gjort av mig enligt moi!. kom hem tog en varm och skön dusch. nyss gick min syrra och hennes kompisar till bio. Vet ni vad det ska se? Avatar i 3D oxå *aviis*. men whatever ska kolla på new moon snart. har oxå köpt ett jättefint armband från guldfynd som jag tar bild på imorgon. keep it chill!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: