2010-01-01
 14:07:32

100101

Vilken natt, jobbig som fan. Kollade med la famillia på en film "mitt stora feta grekiska semester". Den sluta cirka halv 2. Efter det var jag fortfarande inte trött och plus att grannarna över oss skrek så jävla mycket. då gick jag in i mitt rum och kollade på G.I.JOE. den slutade runt halv 4 och grannarna var fortfarande jobbiga och skrek. Men jag struntade i det så jag försökte somna men det funkade så bra...NOT! Jag somnade kanske halv fem. Men vaknade så sent halv ett. Det tyckte jag var bra jobbat. Låg bara i sängen i en timme och nu, nu är jag uppe. kollade lite i en hemsida nyss om vilka kändisar som fyller år idag. Shit listan tog nästan aldrig slut, det är 79 st som fyller år då.
ps. Det var jätte många från förra årets människor som var med i idol. Kolla bara här:

Adnan Ghalib
Alexander Väggö
Alexie Gilmore
Alison Brie
Amber Rose
Angelyne
Anna Piaggi
Annabelle Wallis
Barron Hilton
Blake Fielder-Civil
Brandon Davis
Calle Kristiansson, Idol 2009
Camilla Håkansson, Idol 2009
Carine Roitfeld
Catarina Hurtig
Daphne Leon
Darcy Snodgrass
Dermot Clemenger
Eddie Razaz, Idol 2009
Elin Woods
Erik Grönwall, Idol 2009
Erika Selin, Idol 2009
Erin Lucas
Erin Williams
Francis Boulle
Frank Langella
Frida Fahrman
Frida Giannini
Gabourey Sidibe
Gemma Arterton
Helena Seger
Håkan Hallin
Jackson Scott
Jamie Hince
Jason Davis
Jay Lyon
Jeff Dunham
Johan Pråmell
John Richmond
Karolina Brånsgård, Idol 2009
Keri Hilson
Kjell Eriksson
L'Wren Scott
Laura Parker Bowles
Linn Gustafsson
Little Boots
Lubov Azria
Luciana Barroso
Lukas Berglund
Lulu Guinness
Mariette Hansson, Idol 2009
Markoolio
Martin Melin
Matthew Williamson
Mika Svensson
Natalie Reid
Nils Grundberg
Oksana Grigorieva
Olivia Palermo
Patricia Field
Patrick Ekwall
Paulo Melim Andersson
Phoebe Price
Rabih Jaber, Idol 2009
Rafael Ortega
Reza Ningtyas Lindh, Idol 2009
Ricardo Tisci
Rodger Berman
Samantha Ronson
Sanna Lundell
Sarah Larson
Savannah Miller
Shauna Robertson
Tamara Feldman
Tinsley Mortimer
Tobias Karlsson
Tove Östman Styrke, Idol 2009
Tyra Sjöstedt
Viktor & Rolf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: