2010-02-11
 16:02:32

vampire diaries

Vem kommer missa Vampire Diaries idag? Självklart kommer jag göra det eftersom det är Glee samma tid. Sen så kommer jag väl lite sent också, det är öppet hus idag. Fuck alla öppet hus. Tur att sista inskicknings dagen är på måndag så man slipper alla öppet hus.

Vem är det som kom på att det ska vara Nationella prov i No? det började ju förra året med att det ska vara NP i No. Shit No, vad har kommit in i deras huvuden? löss eller?. Jag kan inget om NO. men det stoppar inte mig. Jag spelar in Vampire diaries och kollar på Glee i en annan TV.

Tillbaka till vampire diaries. Är det någon mer än jag som kommer börja dregla när jag ser killarna? speciellt Den sexige och snygge med isblå ögon Ian somehalder.


sandra:)
PUBLICERAT: 2010-02-17, 19:05:49 | URL: http://saandraans.blogg.se/

Ian är såå het! ;)


Ekevald
PUBLICERAT: 2010-02-17, 19:09:45 | URL: http://ekevald.blogg.se/

Det är helt sinnessjukt bra!:D



Superfin blogg!

Allt bra?

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: