2010-02-13
 19:31:25

Tillverkar egna smycken

Wow, Helt seg i huvudet. DEt blev en längre shopping tur än vad jag hade trott. kom hem med ett par kängor, shorts, kedja, smycken och en klänning.

Nu sitter jag här i köket och lyssnar på spotify på högsta volym. Ett perfekt botemedlem mot min huvudvärk. Jag håller oxå på att gör ett lår smycke till Turkiet. Jag gör precis som www.dollyblond.se men för att göra det till mitt eget så satt jag på ett smycke, en liten uggla.
som tur var så köpte jag precis likadan kedja som mitt handsmycke är.
Att hålla på med smyckerna är skit kul, något som jag självklart kommer fortsätta med... åt mig själv. min syster ska sälja egna smycken så då tänkte jag att jag ska göra mina egna istället för att härma och sälja oxå. Något som jag tycker är skit falskt att härma.


dem nya shortsen från bikbok


Sanna
PUBLICERAT: 2010-02-17, 17:29:12 | URL: http://sannakumlins.blogg.se/

heta!


Ebba
PUBLICERAT: 2010-02-17, 19:38:11 | URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Snygga! Hela outfiten var snygg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: