2010-02-18
 15:58:49

The truth is

Nu ska jag berätta 3 sanningar om mig.

  • Jag bär aldrig skor med klacker. Kommer aldrig bära skor med klackar. För det första så tycker jag att det inte finns så många fina skor med klackar. Annars så blir jag för lång. Jag vet att det är fint att vara lång men eftersom jag är den längsta tjejen i klassen så tycker jag att det blir lite fel att jag kommer bli betydligt ännu längre. Mina kompisar brukar kommentera det och det gör att jag inte vill bli längre än vad jag redan är. Jag skämms absolut inte över att vara lång men mina kompisar i klassen är lixom kortare än 173 och jag är kanske 177 cm och om jag ska bära klackar som kanke är 9-12 cm då blir jag runt 189. Ni ser, typ 2 dm längre än den som är näst längst. Men vad ska man säga de kommenterar min längd för att dem är avundsjuka. för dem är ju 160-170 cm och vill säkert vara lika lång som mig.
  • mitt namn kanske kommer ändras i framtiden. Som ni har läst min personliga lilla text om att jag vill flytta till Los angeles i framtiden. Då tycker jag helt ärligt att jag ska byta namn, förnamnet funkar kanon men efternamnet. Hallå, det är amerika man behöver smälta in. Så jag tänker mer åt det hållet medans min syrra vill heta Thelin. thelin är ett telefon märke som telia och telenor som man har blandat ihop och fått fram ett fult jävla namn. Nej, nej och nej Davis, Sawyer, scott one tree hill inspired duuude.
  • sanningen om att jag inte lägger ut bilder på mig själv. Saken är att jag inte har toppen bra självförtroende. min hy är inte perfekt som alla andras i världen. Går runt hemma, skolan, stan INGEN har finnar längre och jag förstår inte för 1-2 år sen hade alla finnar men inte längre. Men det är inte så att jag mår skit dåligt för det är ju påväg att bli bättre. För varje dag som går så får jag bätte självförtroende. Vilket är bra för både mig och min karriär. Kanske snart kan skicka in bilder till agenturer som jag har väntat på i 1 år och några månader. ju yngre man blir modell blir man känd i tidig ålder. Vilket jag villl bli. Jag vill inte vara 30 och bli känd när jag är 40.

Har ni 3 saker som ni vill berätta om? Hemlisarna behöver inte vara jätte stora det kan vara t.ex att jag åt kött fast jag är vegan. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: