2010-02-03
 22:53:23

Ska bli en ny människa

Håller på att bli den flickan som jag var i 6:an. Ni vet borta mycket, var sjuk hela tiden. Nu är jag sjuk hela tiden. Har det jätte stressigt prov varenda vecka. Så jag kom med en deal med min far att jag är hemma imorgon (ja jag vet jag är verkligen hemsk) och på fredag och då ska jag verkligen plugga både till Nationella proven och "vanliga" proven plus omproven. Hade som sagt No prov imorgon och jag hade visst pluggat på helt andra saker. Jag har inte fått min No bok av kompisen. Aldrig att jag kan lära mig så mycket på en dag liksom om jag får den imorgon.
såhär kommer mina veckor vara med prov:
V6.
tisdag: No prov (kemi) och Nationella prov i svenska.
Torsdag: Nationella prov i svenska
V.7
Måndag: Omprov i elkemi.
Tisdag: prov i matte
Onsdag: Nationella prov i Svenska
V.8
Onsdag: No prov
V.9
Lov
V.10
måndag: omprov i so
Tisdag: Nationella prov i Engelska
fredag: Ntionella prov i Engelska
V.11
So prov

Tror ni jag kan handle the pressure som jag kommer få dem närmaste veckorna?. Det får bli plugg dygnet runt och spela in allt som går på TV och allt sånt. mina Vänner kommer vara fri från mig i några veckor. Deras önskan i uppfyllelse eller?.

Men jag ska bli ny och fräsch människa. Inte vara hemma en enda dag. Gå på resursen både på tisdag och torsdag. Även få bättre självförtroende. Jag kommer klippa bort allt mitt hår på fredag så vem vet om jag redan blir en ny människa då. hatar mitt rapunzel hår, det är långt och slitet, allt måste bort.
Lala, nu ska jag göra mig klar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: