2010-02-25
 23:00:28

Så mycket jobb på så lite tid.

Under de tre dagarna jag har varit sjuk (mån-ons) har det inte bara varit chill och tråk det har varit så mycket jobb med plugg. Vet ni hur lång tid det tog för mig att hitta information om hur madagaskar blev ett u-land? Svar: en och en halv dag. ni kanske förstår varför jag inte har bloggat, vilket jag har ångrat. något inlägg borde man hinna skriva, eller hur?. Men sportlovet påväg och ni vet var det innebär?. smycketillverkning, shopping och bloggning. Tror inte att det kommer bli så mycket shopping i veckan. Håller redan på att bli sjuk precis efter att jag har blivit av med magsjukan. Men det är inte så konstigt, glömmer ta på mig halsduken varenda dag. Fick en jättefin halsduk, riktigt emma style, i julklapp men har inte använt den för jag glömmer alltid ta på mig den. Lite tragiskt faktist.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: