2010-02-27
 16:25:29

Paow

Är det bara jag som blir lite små irriterad på paow?.
Jag tycker hon är väldigt ärlig och hon är inte som kissie och dessie som bara låtsas vara någon dem inte är, vilket jag tycker är bra. Men i några inlägg hon skriver så kan jag inte sluta skratta och bara vill kommentera, vilket jag inte gör. Men det var en sak som jag blev små irriterad på och kunde inte sluta skratta. Det var när hon skrev "jag klär mig vågat". Jag kunde inte sluta skratta, jag säger bara hon klär sig inte vågat. Hon klär sig FULT.
Jag menar har ni sett hur hon klär sig? som när hon var i egypten hade hon på sig uggs, nästan knähöga Fotbolls (?) strumpor, mini mini shorts och en kofta. Ja vet att det bara är vi i sverige som har fått för oss att ha uggs på vintern men hon kan väll matcha ihop allt snyggt.
Eller bilden på inlägget där hon skrev att hon klär sig vågat hade hon en spets tröja men bara en BH under. Guud vad vågat det är. Alla som köper spetströja har bara en BH under.
Om man klär sig vågat då enligt mig ska det vara kläder som ingen annan har, något som man vet att någon inte skulle våga ha på sig till skolan. Nu får jag inte upp några vågade kläder exempel i mitt huvud.

twiligt is my religon 017
Bild 1: Jag förstår inte hur hon kunde klä dig sådär. Tycker hon att det är snyggt?. Men ärligt uggs, strumpor och mini mini shorts jag kan inte få in en snygg outfit i mitt huvud.
Bild 2: kläderna var snygga där. Om jag såg kläderna i en affär så skulle jag faktist köpa de, men jag tycker inte de passade ihop direkt. Älskar paljett tröjan.
Bild 3: påminde så mycket om en cowboy. Jag kan inte få in förstå hur hon kunde ta byxorna över tröjan. Det är snyggt med midjehöga byxor men inte låga. Min mamma klär sig så och det är okej men inte för en 16-åring.
Bild 4: Lite för mycket eller vad?. Nej, nej, nej, nej, nej, nej den outfiten funkar INTE. vita strumpbyxor, kjol, ful kavaj, Bustier det funkar inte ihop. Om man ska ha Bustier så ska man ha midjehöga shorts, en snygg kavaj och antingen klackar eller gladiaor skor. INGA STRUMPBYXOR. Den outfiten var Fult vågat.
bild 5: Har jag inget illa att säga om den outfiten. Jag ville bara säga att det är den snyggaste outfiten som hon har... . Den är inte vågad men gryym. 

Jag har bara ett ord som (enligt mig) beskriver hennes stil. Det är: tjejig. Fast Kissie och Dessie är så MYCKET mer tjejig. Ni ska inte tro att det är fel med tjejig stil, jag tycker om tjejig stil. Bara att paow inte kan matcha ihop allt.



En sista sak. Paow sa att hon inte röker. Varför har hon då köpt cigg från egypten.

nu har jag inte läs hennes tidigare inlägg så det kanske inte är hennes. men om så är det ganska konstigt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: