2010-02-20
 23:00:57

Kan man kolla på två bio filmer samma dag?

Nästa vecka (kanske) så ska min syrra ha tjejmiddag och då ska det såklart vara FF och LF (lillsyrra fritt). Så vad skulle vi kunna hitta på då?. Jag hade tänkt att man kan äta kina mat, gå på bio och kolla på valentines day och sen om det finns så kan man kolla på natt bio. Då ska det självklart bli new moon.
Jag kommer bli beroende av new moon o vilja sen den igen, igen, igen o igen. Vet ni vad jag ska göra då?. Svar: min farbror kommer över imorgon och ska förklara hur man gör för att ladda ner film. löve it.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-21, 00:04:06

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) hoppas du gillar min också:)



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: