2010-02-18
 17:17:19

Fuck you and get a life.

Lite tråkigt faktist. Har varit medlem i 7 år. 8 år i november på playahead. Det började med att jag hade ett konto som hette kaktus_1218 men eftersom jag inte var inne där på ett år raderades den. Då satt jag med min syrra och gjorde ett nytt konto som hette ensmartblondiin. År 2007 i början av 7:an bytte jag namn till FABUULOUS från filmen high school musical 2. Och det heter jag fortfarande. Det kontot har jag haft i 4 år får inte ens "fira" att jag har haft det i fem år.
Men jag har inte varit inne där på länge. Är inne nu för att spara bilder på mina kompisar. Även fast playahead är den nya lunarstorm så är det lite tråkigt att det kommer försvinna for ever. Hur ska jag nu kolla på bilder på ******* ****. Den enda fjortisen som finns kvar på hela jorden, snacka om att jag hatar henne fast jag hatar ******** ********* mer. Vill spy när jag ser henne. kan det bero på att jag är avundsjuk? Nää skulle inte tro det. Hon är en tjej som har förändrats från MVG barn till IG barn. Barnet vill vara populär och ha många vänner så hon snackar med dem som går i femman. Helt ärligt så gör hon det. Hon skryter så mycket om sig själv och sin "vackra" pojkvän.

Måste bara berätta om en patetisk och omogen sak som hände. ******** vill visa upp sin pojkvän för hela klassen och visa att hon är så cool. I tisdags förra veckan så gick min kompis ner till skåpen och när hon kommer dit står ******** där och kramar sin pojkvän. När ******** ser att min kompis kommer emot dem ska hon börja strula med honom. vilket inte är coolt utan äckligt. Jag säger bara: Fuck you and get a life



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: