2010-04-04
 22:21:36

Svar på tal

sv: jag är fjorton år, och ja snön har börjat smälta här hos mig. =) Hur är det hos dig då, är det någon snö kvar? :D

Svar: Yees, snön smälter som smör här. Allt är nästan borta. Lite snö högar här och där kan man hitta i parker när man går i den stekande solen till skolan. Men Jag hoppas att när lovet är slut kan man skippa de tråkiga jeansen man har i garderobben och sätta på sig shorts eller skippa den tjocka täckjackan. Guud vad jag hatar den jackan just nu använder iförsig min skinnjacka nu men ibland kan jag tycka att det blir för kallt när det blåser kalla vindar. Det måste ändras snart. Sen kommer det bli en varm sommar. Nu i vintras har vi varit längst bort från solen och nu när sommaren börjar komma kommer det bli så varmt. Och sen i vinter igen kommer det inte bli lika kallt som det var nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: