2010-04-09
 00:12:57

Ska jag?

Kollade för någon timme sen klart på Vampire Diaries och jag kan bara inte sluta tänka på det. Det slutade så spännande att jag inte orkar vänta till nästa vecka, så jag funderar på att kolla på nästa veckas avsnitt på datorn men jag är inte riktigt säker. Det kanske blir tråkigt om man gör det. Dagarna går ändå så snabbt det hinner nog bli torsdag på nolltid. Men jag måste få reda på vem Elena körde på. Man har en del funderingar på vem det är. Det kan vara Damon, Stefan som sprang fort som fan eller någon annan crazy vampire. Vill verkligen veta.
Vad skulle ni ha gjort? Vänta eller kollat på internet?
Medan ni tänker kan ni få lyssna på dagens underbaraste, bästaste och upbeat rock låt. Echo - Vertical Horizon. Tro mig den låten är värd att lyssna på. Det är som hemgjort heroin!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: