2010-04-21
 16:11:33

ska jag få panik?

Min mamma säger hela tiden att vi ska gå ut och hitta en klänning till skolavslutningen. Det ända jag tänker på när hon säger det är "varför så bråttom" det är nästan två månader kvar. Men det ända argument hon har är "det kommer ta slut". Är det verkligen tjejer som går två månader innan avslutningen och köper klänning?. Det förtstår jag mig inte på. Men om tjejer gör det, ska jag få panik då om att jag inte kommer få en klänning?
Men ändå om flera tar slut kommer det nya in som ingen annan har. eller är jag helt ute och cyklar?.
Jag kanske hittar något smaskigt i hm:s kommande nya kollektion...eller?
Kan annars använda den klänningen jag håller på att sy nu. Det kanske blir succé.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: