2010-04-24
 15:05:12

Nej! det får inte vara sant


Vad är det som händer med kändisarna nu för tiden?. Wenworth miller till exempel han var ju så jävlans snygg i prison break. Han var en av mina framtida män. Kolla på han nu. Vad hände med magrutorna, stilen och HÅRET?!. Hoppas att han bara går upp i vikt för en ny roll annars vet jag inte vad jag ska göra. Han är ju aktuell i 3 nya biofilmer så det är bara att hoppas. Det är skräckfilmer som gäller nu, oooooooh!.
Man såg också i prison break säsong 4 tror jag att han har gått upp i vikt. Han har tydligen gått upp 15 kilogram.
Wentworth har blivit utvald som en av USA:s hetaste män. Om han fortsätter och så ut sådär så tror jag att han aldrig kommer bli en av USA:s hetaste män.


Sanna
PUBLICERAT: 2010-04-25, 15:45:31 | URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Otrolig skillnad! Förmodligen viktuppgång för en roll ja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: