2010-04-12
 16:54:53

Jag dissar

utnyttjande vänner!. För cirka ett år sedan börja två av mina vänner i klassen bråka och det såg jag genom att en av de två satte sig längst fram i klassrummet. Jag gick fram och frågade vad som har hänt, då berättade hon lite om bråket. Vi var med varandra hela tiden i skolan och ofta utanför skolan. Men sen på klassresan då de blev vänner igen så lämnade hon mig bara. Det var som om jag var en extra vän bara för att hon bråkade med sin bästis. Hon väntade inte på mig efter lektionerna, hon snackar inte så mycket med mig längre. Man undrar bara "Va fan e hennes problem?". Men jag bryr mig inte om det längre, vill hon vara en bitch så får hon vara det. Jag har också andra personer att vara med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: