2010-04-22
 22:12:23

Jag är inte som de andra.

Att man kan få reda på så mycket olikheter mellan mig och mina vänner via facebook trodde jag inte var möjligt. Om det snöar en dag och man loggar in på facebook då har ALLA exakt ALLA klagat på det. Jag förstår inte vad de har emot snön. Självklart föredrar jag mer sommar än vintern. Men det är inge fel på kylan faktist. Det är rätt skönt när det knarrar under fötterna när man är ute eller när den kalla vinder blåser mot ansiktet. Det är rätt mysigt ibland. Sen så är det många flickor, typ alla som älskar att shoppa vilket jag INTE gör. Det funkar inte att shoppa här i Sverige. Det är bara så tråkigt, om man ska shoppa ska man göra det i New york, paris, London eller rom. De klassiska shopping städerna. Jag kan bara shoppa om jag har riktig lust med det. Om jag ska shoppa ska det vara internet shopping, det är kul.
Alla klagar på att det är söndag för att det är skola dagen efter, jag säger "ja!". Fan va kul. Alla klagar på utomhus idrott, jag säger "äntligen kan man få röra sig fritt i friskaluften".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: