2010-04-11
 14:05:57

Jag ändrar min åsikt

Förut skrev jag om att jag inte gillade paow eller hennes klädstil. Men efter att jag såg henne gästa på Bella och tyra show så ändrade jag mig helt. Jag glömde totalt bort att både paow, Dessie och kissie överdriver i sina bloggar. Hon sa själv att hon gillar att irritera oss och det gör hon genom att ta lätt klädda dagens outfit.
Jag dissade också att jag tyckte att hon klädde sig fult. Där ändrar jag mig också. Hon är en jävligt bra klädstil. Iallafall det jag såg på Deras show. Dessutom är hon ärlig, skriver vad hon tycker och står för det hon säger. Det är riktigt bra och något som många bloggare saknar. Det kan vara några grejer som hon kanske inte skulle ha skrivit med ändå. Hon är ärlig, skriver bra inlägg det gör till exempel inte dessie. Nu dissar jag henne. Plus att hon var jävligt tråkig på bella och tyras show.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: