2010-04-10
 01:55:00

Gud vad jag är hungrig

Klockan är snart två och jag är vrål hungrig. Har flera gånger gått till kylskåpet och skafferiet men det ända man hittar är potatis (?). Man hittar bara något man inte kan äta snabbt. Vet inte vad jag ska hitta på. Har också redan borstat tänderna och det orkar jag inte göra igen. Längtar till det blir morgon, då kan man äta frukooost! vilket jag inte kan göra klockan två.

Glöm inte att det är kids choice awards 2010 imorgon runt fem på nickelodeon. Går repris på söndag cirka tolv på samma kanal. Har ni varit med och röstat? Det har jag, fanns inte så många kändisar att välja mellan, samma kom upp hela tiden. Dessutom kommer Katy perry få grönt slajm över sig... usch. En anledning till varför man inte vill vara kändis :P. Skämt.

Nej nu ska jag ta en kopp kall oboy då försvinner hungern ett litet tag iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: