2010-04-17
 23:03:56

Galen natt!

Omg, var ska man börja? Jag sa förut att jag skulle ut runt 1 eller 2 tiden, det blev ändrat. Det var ju så att min syrra kickade ut mig och min mamma för att hon skulle ha tjej middag hemma. jag och mami gick ut kvart över 4 ungefär.
Planen var att gå ut, äta på pizza hut och sedan klockan 6 gå och kolla på Avatar. När vi gick in i bio rummet såg vi att det inte var helt tommt. Blev fett förvånad att ingen var där. Hallå avatar har varit på top listan ända sedan den hade premiär.
Då såg vi att vi hade bokat att titta på Avatar i Skärholmen och inte på sergel. Blev så arg, ville verkligen vissa mamma att det inte bara finns bra komedier utan äverntyr/fantazy filmer också. Sen vissade de inte Avatar på kvällen. Gick till Godisdisken och bad om att kolla på Remember me istället. Fick platser längsfram. FAN VA ONT I ÖGONEN MAN FICK. Ska aldrig mer sitta längst fram. Men filmen var underbar, väldigt gullig, mycket sorglig fast ovanligt nog så grät jag inte, men har fortfarande en klump i magen som gråter krokodil tårar.
Min syrra och hennes gäng skulle till fest klockan 10 i bromma. Så vi fick inte komma hem förrän klockan 10. Remember me slutar klockan 8. Så där hade vi ett litet problem plus att alla klädaffärer hade stängt. Problemet löste sig när vi gick och bokade en till film, mycket passande film. Vi kollade på en galen natt. Den var så rolig. Ni måste se den. Fattar fortfarande inte varför vi inte bokade balkongplatser. Efter att ha sett så ovanligt många filmer efter varandra blev man lite sugen på att se en till. Det var bara så att jag behövde gå på toa. Kan inte gå på toa någonanna stans än hemma. 
Har äntligen kommit hem och luktar blött hund efter regn promenaden vi fick från tunnelbanan till hem ljuva hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: