2010-04-04
 22:31:47

4e april

Idag kom det ett fint besök till oss. Mina kusiner kom idag för påsk "brunch" fast det var inte riktigt påsk mat. Pasta och bacon, klassiker. Försökte lära min ena kusin hur man löser rubiks kuben men det är mycket att komma ihåg och det är väldigt svårt att klara och komma ihåg allt när man aldrig har löst den tidigare. Sen är jag inte så bra att lära ut eller så kan jag bara skylla på att hon var trög. nee, det kan jag inte göra. så falsk är jag inte. Vi hade det iallafall trevligt och mysigt. Kollade på king kong.
åååh vilken underbar film. Tillslut var de tvugna att gå hem tråkigt, tråkigt men de kommer faktist komma över imorgon. Sova över till och med. Nu kollar jag på Evan den allsmäktige som går på tv3. En av de roligste komedierna jag har sett. Men den är snart slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: