2010-04-03
 22:20:46

3e April

släkt träff nr 2.

Idag var jag på den andra släkt träffen, det här lär vara den sista för iår när det gäller påsk firande. Orkar annars inte med mer classic påskmat som man är uppvuxen med. nee... det får bli mer nästa år. 

Åkte upp mot enköping runt klockan halv ett och satt ute i sommar värmen höjdpunkten på alla dessa år. Vi satt på trappan ett tag och kände hur solen stekte på armarna, det blev ännuvarmare när jag hade plast/skinn jacka på mig. Det stämmde som rykterna sa, det skulle vara sommar varmt de närmaste dagarna. Det blev mycket prat, skratt och se när min kusin drack sin första glas whisky. Han fyllde nämligen 18 för några dagar sedan.
Kom hem runt åtta och var rätt så trött, nu är jag pigg och orkar skriva två inlägg idag iallafall.


helen asiat
PUBLICERAT: 2010-04-04, 12:58:46 | URL: http://asiat.blogg.e

sv: jag är fjorton år, och ja snön har börjat smälta här hos mig. =) Hur är det hos dig då, är det någon snö kvar? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: