2010-04-22
 15:54:25

22 April 2010

Hur gick det för er nior? på Np alltså. Enligt mig så tycker att de prov vi har haft nu är så enkla. Jag har oroat mig i onödan på att jag skulle faila på proven. Nog om Np prov. Lektionerna började efter klockan 11, men ja det var ju kul.
Efter skolan så ska jag och min familj, kusiner... hela tjocka släkten faktist gå till kyrkogården och fira min farfar som fyllar 75 idag, gratta honom allihopa annars får ni besök av ett spöke, hehe. Det där var ett skämt om ni inte förstod det. Efter kyrkogården ska vi till en grekisk resturang äta oss mätta tills vi spyr upp all tzatziki.
Hoppas jag hinner hem till älskade Vampire Diaries.
Jag har blivit Vampyrgalen det är twilight, vampire diaries och true blood... det har blivit vampyrår. skit kul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: