2010-04-17
 11:55:51

17 April 2010

Vaknade halv elva idag och började kolla på Lost säsong 5 som pappa tydligen hade beställt på cdon. Ska snart ut i den varma vår stan. Skulle ju som sagt gå på bio idag. Medans pappa ska åka upp till landet. Ett perfekt tillfälle då han kan åka till H&M och se om de fortfarande har en trenchcoat som jag bara måste ha. Men också behöver jag ett guldhalsband därifrån.

Omg, omg, omg en till sak. på grund av det där askmolnet från Island kanske jag och min familj inte kan åka till Turkiet längre. Trodde aldrig att man kan vara sur på en ö mitt ute i havet. Trodde inte ens att askmoln kan sprida ut sig över hela Europa. Men jag har också turen med mig, om jag inte åker till Turkiet så kan jag vara med på skolbalen. Sista stunden med klassen... lixom. Aja man får väl vänta i 13 månader igen innan skiten går över och man kan åka utomlands. Jippi... eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: