2009-09-25
 15:40:55

ögon snabbt och snygg

I kanske 1 och ett halvt år har jag gått utan smink till skolan. Jag menar varför ska man ha smink på sig? det är inte bra för huden och så ska man va stolt för hur man ser ut. Jag har finnar och självklart vill jag få bort dem men det tar tid och plus att det är inne med finnar. jag har sett jättemånga med finnar. man ska inte gömma sig bakom smink. Men nu tänkte jag börja med smink igen. Inte med foundation och sånt utan jag tänkte bara fixa ögonen på morgonen. Jag tänkte börja med lite sotade ögon det är väldigt populårt bland kändisar på röda mattan. Mitt enkla tips för att få sotade ögon snabbt och snyggt är att man kan använda en vanlig svart eyeliner som man applicerar både på den övre och nedre fransraden. knip ihop ögonen i några sekunder och du har sotade ögon på ett, två tre.
Det finns oxå andra sätt att fixa sotade ögon men det tar mycket längre tid. Och själv tycker jag att jag har små ögon och jag vill jätte gärna få dem större och det kanske ni oxå vill. Man kan ta en vit eyeliver på undre fransraden sen kan du ta en silvrig ögonskugge i inre ögonvrån.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: