2009-10-01
 19:43:32

Vem?

Vilken jävel var det som stal vårt flygplansittplatser?. Jag skulle nu ha packat mina kläder för att om nio NIO timmar skulle planet till turkiet gå. ingen jag säger bara INGEN ska få ta resan ifrån mig om de så tar hela natten o se om det är någon som har avbeställt. Jag kommer kriga, jag kommer göra allt, JAG KOMMER GÖRA ALLT för sittplatserna. priset sänkte från 27 000 till 10 000 så kommer det någon/några idioter och tar våra sittplatser. Fuck you till den som bokade senast. Det är inte bra att ha en Emma på dåligt humör på frifot då kan allt hända:P . sov gott sweethearts och jag skriver från turkiet det kommer jag lova er.

Bilder på mig från Turkiet där jag var senast (när jag gick i femman):
Aneroxia barn? kolla bara mina ben, fan va läskigt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: