2009-10-31
 20:16:19

This is it

Om det vore söndag idag så skulle filmen "this is it" sluta. eller om man ska vara exakt så skulle filmen sluta 19.50.
Jag har igentligen inte varit ett michael jackson fan men jag gillar några av hans låtar.




Idag har det varit en långsam dag. Jag vaknade ur den värsta dröm jag har haft. åkte sedan till min mormor och morfar för han fyller år. Jag hade jättesvårt att somna i natt och vaknade tidigt så självklart ska jag bli trött när jag var där borta. men för kanske 3-4 timmar sen åkte vi hem när vi kom fram kollade jag en stund på tv men sen tyckte jag att det var dags att skriva ett inlägg. så här sitter jag nu.
juste imorgon tänkte jag göra ett videoinlägg, får se hur det går.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: