2009-10-14
 18:57:15

idol deltagarnas framtid!

Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Vad kommer hända med alla från idol efter idol? Vilken plats kommer dem komma på?

Alla är ju så otroligt bra men det är bara en som kan vinna hela saken. Jag kommer skriva direkt från hjärtat om vad jag tror kommer hända dem efter idol, vilken plats dem kommer komma på och vilka låtar jag tycker dem ska sjunga. Kom ihåg att det är vad jag tycker. Kommentera gärna om ni håller med eller inte.

Vem ska jag börja med? REZA

Reza:
Reza är bra men om man jämför med dem andra så tror jag inte att hon kommer vinna men jag tror hon kommer långt med den unika röst hon har. Skulle gärna vilja höra henne sjunga rehab av amy winehouse. 
Tror hon kommer på plats 6. Vad kommer hända efter idol...vad kommer hända efter idol...hmm jag tror inte hon kommer så långt. Idol är nog slutet på hennes sångkarriär. Kanske kommer hon jobba som en sjungande servitris som Mary Jane i spider man :P.

Erik:
Erik tror jag blir nästa Darin. Tjej favorit och så kommer han spela in en skiva eller två. Efter ett år kommer man inte höra något från Erik,  men gör 1-2 år senare en comeback. Han kommer komma på plats 3 i idol. Om han sjöng missing you med Tyler Hilton så tror jag att alla kommer rösta på honom.

Calle:jag
Tyvär så tror jag att Calle kommer åka ut snart. Jag menar han glömde ju bort texten till låten han sjöng i fredags. Men vem vet han kanske överaskar en på fredag. men ändå så kanske plats 9. Inget kommer hända honom efter idol. Han åker ut och poff borta. Skulle vilja höra honom sjunga middle of nowhere av hot hot heat. (sorry kunde inte hitta en bra bild)

Mariette
Jag tror att Mariette kommer komma väldigt långt. Till plats 2. Hon kommer släppa en skiva det vet jag men mer än så kommer det inte hända. Jag vet inte vilken låt hon kan sjunga. Har en massa förslag med dem passar inte hennes stil lixom.

Karolina
Karolina... Hon har ju redan åkt ut så det finns inte mycket att skriva.


Camilla:
Camilla den döva göken...haha skämt åsido. Camilla kommer komma på plats 7. Det är jag nästan säker på. Inget kommer hända efter idol, Allt kommer bli som förr för henne. Några personer kommer veta vem hon är och gå fram till henne och be om autografer. Låten jag vill att hon ska sjunga är Love story men taylor swift. Haha vill se henne sjunga COUNTRY!

Tove:
Tove är bara så himla söt ser ut som ett änglabarn (:P)! Hon liknar lite scarlett johansson. Tove är redan tittarnas favorit för hon fick 44% av alla idol rösterna så hon kommer självklart vinna. Jag vill höra henne sjunga antingen Halo av beyonce, Halo av bethany joy Galeotti, only fooling my self av kate voegele eller I won´t disagree av kate voegele. Efter idol kommer hon va den första av alla vinnare som blir känd i många länder. Hon vinner idol, är med i singalong till och med melodifestivalen. Vinner där också, alla länder röstar på henne för hon är yngst och har en stor röst. Vinner hela eurovisonsong contest och sommar turnérar först i Sverige och året efter blir det hela norden kanske till och med americka. Hoppas vi behöver en till söt stjärna i Sverige!

Erika:
Erika kommer komma på plats 4! Man kommer inte höra något av henne efter idol. Tyvär, hon är så bra!. Jag vill höra henne sjunga entarn

Nicklas:
Nickals kommer komma på plats 8. Inget kommer hända efter idol och har ingen anning hur han låter så jag har inga förslag på låtar.

Eddie:
Eddie...Eddie, Eddie, Eddie kommer komma på plats 5. Jag tror faktist inte det kommer hända något efter idol men kanske. Den låt jag skulle vilja höra att han sjöng är Naive av the Kooks. En grymt bra låt och jag bara älskar!

Rabih:
Jag tror faktist att rabih åker ut på Fredag :( Jag tycker han är söt men Micheal jackson låtar passar inte hans röst om han inte tar några från bandet jackson five. Tror det blir mycket bättre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: