2009-10-29
 18:07:56

10 saker du inte visste om mig



Jag får blogg idéer från olika bloggar tex dessie, kissie, kenza m.m.

Jag skulle vilja byta namn till isabella

Jag har ärr på mina armbågar efter att jag har ramlat av en cykel.

Efter att jag kollade på victoria secret fashion show 2008 så ville jag bli modell.

På sommrarna gör jag, mina kusiner och min syster skriva film manus och sen spelar vi in dem. i slutet av sommaren visar upp dem för våran släkt.

Våran film vi ska spela in i sommar kommer hetta härsken på ringen som är en parodi av sagan om ringen.

Min farfar dog för nästan 2 månad sen, samma dag som min syster fyllde 17.

en av mina favorit artister är Taylor swift men jag hatar Country musik.

Jag har scenskräk.

Jag gillar att läsa fjortis bloggar men ibland fattar jag inte vad dem skriver.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: