2009-11-06
 19:34:35

utökning i Victoria secret

Ojojoj, 5 nya änglar har kommit till Victoria secret Emanuela de Paula, Lindsay Ellingson, Candice Swanepoel, Rosie Huntington-Whiteley och Chanel Imam. SJälv tycker jag att dem är jättesöta. Nu har man ju ingen chans att bli en victoria ängel när man har sånnahära modeller som konkurrenter hehe. Jag tycker att Candice är ganska lik miranda kerr, tycker inte ni det? okej munnen och hud färgen är inte så lik men allt annat. Candice blev upptäckt när hon pluggade på universitetet, hur coolt är inte det. Rosie är en liten Sockertopp från sydafrika och bara älskar hennes isblå ögon.
Jag brukar ofta gå på loppmarknader på sommrarna när man inte har något att göra. Rosie blev däremot upptäckt på en loppmarknad när hon bara var 15 år. Chanel, chanel, chanel ahh jag kan säga namnet hundra gånger utan att tröttna på det. Chanel är en americansk modell med afrikanskt och koreanskt ursprung. Hennes karriär början år 2006. Lindsay, heheh, fyller år 19 november två dagar efter fyller jag år. GO NOVEMBER. Lindsay är en americansk modell som jar tidigare jobbat för olika stora märken. Emanuela är från Brasilien och har också jobbat för stora märken. Vem är din favorit?

Candice Swanepoel
Rosie Hunting-whiteley
Chanel imam
Lindsay Ellingson
Emanuela de paula
webvoter-omröstning
Vem är din favorit?

Candice Swanepoel
Chanel Imam
Emanuela de Paula
Lindsay Ellingson
Rosie Huntington-Whiteley

Se resultat


Megan Fox Fan
PUBLICERAT: 2009-11-07, 16:59:44 | URL: http://meganfox.blogg.se/

Kan jag nog få till ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: